ارزش آفرینی در کسب و کار
페이지 정보
본문
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
در ادامه به ۲ مورد تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ که مربوط به تبلیغات در سال ۲۰۲۴ می باشد می پردازیم.
هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل
خریدار در ذهن خود برای محصول شما یک Use Value در نظر میگیرد و آن Use Value را به ریال تبدیل میکند و با خود میگوید: سئو اگر این محصول X ریال باشد برای من میارزد.
اقتصاددانها برای شفافتر شدن تعریف میگویند: سئو فرض کنید فقط یک عرضهکننده وجود دارد و رقابتی در کار نیست. در این حالت، به این قیمت ذهنی مشتری، سقف ارزش پولی یا Total Monetary Value یا TMV گفته میشوند.
قاعدتاً مشتری بیشتر از این مبلغ را هرگز پرداخت نمیکند (هیچکس چیزی را که ارزشمندتر است نمیدهد تا چیزی را که کمارزشتر است بگیرد)؛ پس در عمل مشتری محصول شما را یا دقیقاً با قیمت TMV یا کمتر از آن میخرد.
هر چه شما محصولتان را کمتر از قیمتی که مشتری فکر میکند برایش میارزد به او بفروشید، ارزش افزودهی بیشتری ایجاد کردهاید (اقتصاددانها این نوع ارزش افزوده را Consumer Surplus مینامند)
نمودار زیر میتواند مثال خوبی برای این بحث باشد .
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
مفهوم ارزش افزوده اقتصادی تا حد زیادی شبیه سود است، یعنی اختلاف قیمت محصول با حاصلجمع هزینهها.
میدانیم که دولتها هم مالیات بر سود شرکتها را دریافت میکنند. پس چرا سیاستگذاران بسیاری از کشورها به سراغ مالیات بر ارزش افزوده میروند؟ چه تفاوتی میان اینها وجود دارد؟
پاسخ این سوال میتواند بسیار طولانی باشد.
اما مهمترین نکته در این است که سود شرکتها بر اساس صورتهای مالیشان استخراج میشود و نحوهی تنظیم حسابها و احتمالاً حسابسازیها، میتواند به سادگی شرکتها را زیانده نشان دهد.
اما مالیات بر ارزش افزوده مستقیماً روی فاکتور فروش هر محصول دریافت میشود و شرکتها کمی سختتر میتوانند از زیر آن شانه خالی کنند.
البته به خاطر داشته باشید که مثلاً اگر دولت، از عرضهکنندهی آرد، مالیات بر فاکتور فروش بگیرد و از شیرینیفروش هم دوباره درصدی از فروش را بگیرد، مالیات آرد دو بار حساب شده است.
به همین علت، دولتها ارزشافزودههای پرداختشده و دریافتشده را محاسبه میکنند و اختلاف آنها را از شرکتها میگیرند.
به طور کلی، در این شیوه، هم اطلاعات بسیار بیشتر و دقیقتری در اختیار دولت قرار میگیرد و هم، امکان سیاستگذاری دقیقتر در سگمنتهای مختلف صنعت وجود خواهد داشت. مثلاً با معاف کردن بعضی سگمنتها از VAT تا اعلام نرخهای متغیر مالیاتی و یا استفاده از ابزارهای دیگر.
خرید موبایل در سایت ما یک خرید موبایل موفق است. خرید موبایل را به ما بسپارید. ما خدمت خرید موبایل انجام میدهیم و …
درآمد جهانی گوگل در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ به ۷۶.۷ میلیارد دلار رسید که ۵۹.۶ میلیارد دلار آن از تبلیغات گوگل بود. این افزایش ۹.۵ درصدی نسبت به سال گذشته نشان دهنده تمایل شدید به تبلیغات پولی در میان کسب و کارها است.
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
در ادامه به ۲ مورد تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ که مربوط به تبلیغات در سال ۲۰۲۴ می باشد می پردازیم.
هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل
خریدار در ذهن خود برای محصول شما یک Use Value در نظر میگیرد و آن Use Value را به ریال تبدیل میکند و با خود میگوید: سئو اگر این محصول X ریال باشد برای من میارزد.
اقتصاددانها برای شفافتر شدن تعریف میگویند: سئو فرض کنید فقط یک عرضهکننده وجود دارد و رقابتی در کار نیست. در این حالت، به این قیمت ذهنی مشتری، سقف ارزش پولی یا Total Monetary Value یا TMV گفته میشوند.
قاعدتاً مشتری بیشتر از این مبلغ را هرگز پرداخت نمیکند (هیچکس چیزی را که ارزشمندتر است نمیدهد تا چیزی را که کمارزشتر است بگیرد)؛ پس در عمل مشتری محصول شما را یا دقیقاً با قیمت TMV یا کمتر از آن میخرد.
هر چه شما محصولتان را کمتر از قیمتی که مشتری فکر میکند برایش میارزد به او بفروشید، ارزش افزودهی بیشتری ایجاد کردهاید (اقتصاددانها این نوع ارزش افزوده را Consumer Surplus مینامند)
نمودار زیر میتواند مثال خوبی برای این بحث باشد .
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
مفهوم ارزش افزوده اقتصادی تا حد زیادی شبیه سود است، یعنی اختلاف قیمت محصول با حاصلجمع هزینهها.
میدانیم که دولتها هم مالیات بر سود شرکتها را دریافت میکنند. پس چرا سیاستگذاران بسیاری از کشورها به سراغ مالیات بر ارزش افزوده میروند؟ چه تفاوتی میان اینها وجود دارد؟
پاسخ این سوال میتواند بسیار طولانی باشد.
اما مهمترین نکته در این است که سود شرکتها بر اساس صورتهای مالیشان استخراج میشود و نحوهی تنظیم حسابها و احتمالاً حسابسازیها، میتواند به سادگی شرکتها را زیانده نشان دهد.
اما مالیات بر ارزش افزوده مستقیماً روی فاکتور فروش هر محصول دریافت میشود و شرکتها کمی سختتر میتوانند از زیر آن شانه خالی کنند.
البته به خاطر داشته باشید که مثلاً اگر دولت، از عرضهکنندهی آرد، مالیات بر فاکتور فروش بگیرد و از شیرینیفروش هم دوباره درصدی از فروش را بگیرد، مالیات آرد دو بار حساب شده است.
به همین علت، دولتها ارزشافزودههای پرداختشده و دریافتشده را محاسبه میکنند و اختلاف آنها را از شرکتها میگیرند.
به طور کلی، در این شیوه، هم اطلاعات بسیار بیشتر و دقیقتری در اختیار دولت قرار میگیرد و هم، امکان سیاستگذاری دقیقتر در سگمنتهای مختلف صنعت وجود خواهد داشت. مثلاً با معاف کردن بعضی سگمنتها از VAT تا اعلام نرخهای متغیر مالیاتی و یا استفاده از ابزارهای دیگر.
خرید موبایل در سایت ما یک خرید موبایل موفق است. خرید موبایل را به ما بسپارید. ما خدمت خرید موبایل انجام میدهیم و …
درآمد جهانی گوگل در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ به ۷۶.۷ میلیارد دلار رسید که ۵۹.۶ میلیارد دلار آن از تبلیغات گوگل بود. این افزایش ۹.۵ درصدی نسبت به سال گذشته نشان دهنده تمایل شدید به تبلیغات پولی در میان کسب و کارها است.
- 이전글Work at Home 24.08.25
- 다음글What Is So Fascinating About Daycare Near Me? 24.08.25
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.